Soru-Cevap Bilgisi                       [ « Önceki soru ]       [ Sonraki soru » ]

Bebek-Çocuk Gelişimi Hatice 
Soru: Bebeğimiz: [ 546 ]
kızıma antibiyotik kullanırken vitamin ilacı vermelimiyim.bu vitamin ilaçları ilerde hormon bozukluğu yada farklı yan tesirler yaparmı.minadex kullanıyorum.onun içinde balık yağı var.balık yağı kız çocuklarında birden boy uzaması ve erken adet olma gibi yan tesirler yapıyormuş.doğrumu.
26 Oca 2007
08:49
Cevap:  
antibiyotik ile birlikte vitamin vermenize gerek yok. minadex in belirttiğiniz yan etki henüz kesinlik kazanmamış, ve oldukça nadirdir
26 Oca 2007
08:51
Cevaplayan: Doç.Dr. Seçil AYDINÖZ  
Cevap:  
Merhabalar Hatice Hanım,

Antibiotik kullanırken vitamin kullanımı eski zamanlardan kalma bir inanıştır. Bugün artık dengeli ve düzenli beslenen bir çocukta bu duruma  gerek yoktur. Günümüzde vitamin eksikliklerine ülkemizde yok denecek kadar az oranda rastlanır. Sağlıcakla kalınız.
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek