Forum Pediatri - Konular (Son mesaj tarihi,Mesaj Sayısı)

 
5
Mar
2010

23:20
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı heja, (İstanbul)
4 saatte bir el pompasi ile sağıyorum.ve 20 ml civari geliyor.bebeğim 1.5 aylık ilk gunden beri sütüm az.18 gunlukken mamaya
5
Mar
2010

23:23
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı heja, (İstanbul)
4 saatte bir el pompasi ile sağıyorum.ve 20 ml civari geliyor.bebeğim 1.5 aylık ilk gunden beri sütüm az.18 gunlukken mamaya başladım.son 3 gündür hemen hemen hiç emmiyor.biberona alıştı.sütüm kesilmesin diye ell pompasi aldım.ne yapmalıyım bebeğim anne sütünden mahrum kalsın istemiyorum.yardım lütfen...
6
Mar
2010

00:29
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Esra, (İstanbul)
hejacım bebeğinini yarı uykudayken emzir ve asla ilk biberon verme önce anne sütü ardından mama verebilirsin el pompasıyla sağmakta sütü azaltıyor cnm çünkü manuel pompaların çekim gücü sütü yeterli derecede sağacak kadar güçlü değil sütü çoğalmasını elektirikli pompalar sağlıyor bence sen senden emmesi için çaba harça pompayı son çare olarak düşün buarada sütünü çoğaltıcı besinler tüket benimde ilk 3 gün hiç sütüm gelmedi cnm hattta oğlum doğumdan 10 gün sonra 400 gr zayıflamıştı sonra dinlenmeme ve beslenmeme çok dikkat ettim oğlumu 6 ay sadece anne sütüyle besledim oğlum ilk 5 ay 1-1.5 kilo çivarı kilo alıyordu
inşallah sütün bol olur ve bebişini emzirebilirsin sana kolay gelsin
6
Mar
2010

08:11
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı heja, (İstanbul)
teşekkur ederim.ama sütüm o kadar azki ve emmiyor kuruyacak diye çok korkuyorum.uygun bir elektrikli pompa alsam iyi olacak belkide gecikmeden bugun..
6
Mar
2010

12:44
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Esra, (İstanbul)
aman canım ihmal etme anne sütünün yerinihiç bir şey tutmaz
14
Mar
2010

15:46
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı ELİF, (İzmir)
merhaba. sütünün artmasını istiyorsan ilk 2-3 gün saat başı sağ.sütün bittiği zaman bile bırakma boş boş 5 dakika daha sağ. örneğin sağmaya 6 da başladın.2 göğsünü de sağmayı 6.30 da bitirdin sonra saat 7.30 da başla sağmaya.geceleri de en çok 3 saatte bir sağ.3. günden sonra 1 saatte değilde 2 saatte bir sağ.bol su iç. benimde sütüm azdı. sağıp vermeye çalışıyordum. ama süreki sağmadan önce bebeğinin aç ama sakin olduğu anlarda önce memeni emzirmeye çalış.ki unutmasın memeni ve kokunu.
14
Mar
2010

16:18
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı heja, (İstanbul)
siz el pompasıyla mı sağdınız?elektrikli pompaylay mı lütfen cevap ?
17
Mar
2010

00:25
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı HANDAN, (Ordu)
heja hanım benim bebeğim beş aylık işe başladığım için sütümü el pompasıyla sağıyordum çok zor oluyordu elektikliyi denedim bugün ve neredeyse iki katı süt sağdım bence deneyin kesinlikle çok iyi
2
Eyl
2011

22:16
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
heja hanım size tavsiyem hiç zaman kaybetmeden elektirikli pompa almanız benim kızım 4 aydan sonra memeyi reddetti el pompası pek işe yaramıyor elektirikli aldık 150 tl ye 1 hafta sonunda sütüm eskisi gibi cogalmaya başladı el pompası sütünü keser zamanla hemde cok süt sagamazsınız
2
Eyl
2011

22:28
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
markasını sorarsanız dönbaby süt pompasını kullanıyorum cok memnunum gitti gidiyordan almıştım piyasada medela kullanan cok ama bozulma şikayeti cok okudum o yüzden tercih etmedim
2
Eyl
2011

23:22
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
tabiiki arttırmaz...
bebeğin emme refleksini bır pompadan bekleyemezsinizz...
3
Eyl
2011

20:38
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
kayfine sütümüzü sagıp vermiyoruz herhalde bebek emmedikten sonra elinden hiç bir şey gelmiyor göz göre göre sütünün her gecen güz azaldıgını gözlüyorsun el pompasıda sütü hiç bi şekilde arttırmıyo sagdıgın süt zamanla azalıyor elektirikli olanlar bebegin emme refleksini taklit ettiginden dolayı zamanla cogaltıyor gözen hanım tabiki bebegin emmesi gibi olamaz bu tartışılmaz bi gercek ama elektirikliylede gayette başarılı sonuca ulaşıyorsun...
3
Eyl
2011

22:56
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
başarılar bu konuda ozaman size ..hanım.keyfine derken?
ben ben başarılı olamadım ozaman.
4
Eyl
2011

07:24
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
olabilir hanım...herkezde iyi sonuc verecek diye bi kural yok ama ani cıkışlar yapmanında bi anlamı yok burada herkez bi fikir arayışı içerisinde en dogru sonuca nasıl ulaşırım diye sütü arttırmaz diye kesip atamazsın kibarca ben kullandım etkisini göremedim demen yeterli olurdu..bu arada başarıya ulaşmanın en önemli unsuru yapabileceginize gercekten inanmaktır gerisi zaten gelir,heja hanımda elektirikliyi alırsa görecekki ilk gün el pompasıyla sagdıgının 2 misli süt cıkarttıgını 1 hafta sonrada dahada sütünün cogaldıgını tabiki her bünye aynı degildir farklılıklar olabilir ama umarım sütü cogulanlardan olursunuz heja hanım...
4
Eyl
2011

07:33
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
bu arada sütünün artmasına yardımcı olmak icin rezene cayı,ısırgan cayı,tahin pekmez,hurma,tahin helvası kuru üzüm,ceviz,incir, bol su da içerseniz karpuz kavun taze inciride unutmayalım bak nasıl sütü cogaltıyo hemde sütünüzün kalitesi yükselmiş oluyor tabi her bünye aynı degil bana iyi gelen size iyi gelmeyebilir ama denemekte fayda var. benim sütümü çilek cok arttırırdı mesela:)bol sütlü günler hanımlarrrrrr
4
Eyl
2011

07:41
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı akif, (Bursa)
bide bebişiniz emiyorsa öteki gögsünüzden de süt sagın daha cok süt sagdınızı göreceksiniz ben 5 yada 6 kere deneyebildim benim kuzu merakından emmiyo etrafa bakınamıyo sıkıntı yapıyo kafayı cevirip kolumu emmiyodu etrafta olan biteni görmek icin:)bende uyku arası veriyodum artık onuda yemiyo başlıyo bagrınmaya ahh ahh
4
Eyl
2011

08:34
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
sizinle tartışmıycam ...hanım.
ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum..ani çıkış derken?
pompa sütü arttırmaz dedim ve bu bi gerçek!!!kandırmayalım kendimizi...
kelimelerinize sizde dikkat edin!keyfine de hala takılı kaldım...ilk cevabınızı tekrar okursanız ani çıkışlara çok uzak olmadığınızı anlıycaksınız....
herneyse...tekrar söylüyorum kolay gelsin.
4
Eyl
2011

11:58
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı poyraz, (Trabzon)
heja hanım birde humana'nın emziren anneler için c vitaminli çayı var ben sütümün azaldığı zmanlar onu kulladım hala da kullanıyorum ve inanırmısın çayı ilk içtiğimde göğüslerimde damarlar çekilmişti gerçekten bana faydası oldu bilmiyorum sana olurmu ama denemekte fayda var en azından.....
4
Eyl
2011

12:14
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
kısmet heja hanım..napalım biz alsın istiyoruz elimizden geleni yapıyoruz..olmuyorsa itelemeye moral bozmaya gerek yok...bende 40 gün almışım anne sütü...
sonra mamayla hatta pirinç unuyla büyümüşüm..ve allaha şükür sağlıklıyom..karadenizliyim hamsi gibiyim aslında palamut diyelim:)
5
Eyl
2011

12:01
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Zeynep, (İstanbul)
Merhaba,
Ben oğlum 4 aylıkken işe başladım. İşe başlayana kadar sütüm çok güzel vardı, ancak işe başladıktan sonra elektrikli pompa ile üç saatte bir sütümü sağmama rağmen giderek sütüm azaldı.Zaten oğlumda emmeye çok meraklı bir bebek değildi.Ben sağmanın hiç bir faydasını görmedim. ama arkadaşım var, benden 9 gün sonra doğum yapan, sadece tek göğsünden hala ( bebeklerimiz şu an 9 ayını bitirdi )180 cc süt sağdığını söylüyor.Ama onun bebeği emmeyi hiç bırakmadı. Yani anlatmaya çalıştığım,sütün miktarı bebeğin evde ve tatil günlerinde sizi emmesine ve annenin sıvı almasına,psikolojisine bağlı olması. Ayrıca rezene ve humanının stell tea çayıda süt için birebirdir. Haa birde ben bulgur pilavı ( yeşil soğanlı )yediğimde sütüm çok olurdu.
5
Eyl
2011

13:29
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
zeynep hanımcım tekrar katılıyorum size..yinede sütün devam ermesi bebeğinizin sizi bolca emmesine bağlıdır..yemek içmek devamlı sağmak bebek emmedikce işe yaramaz!!
5
Eyl
2011

13:31
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Zeynep, (İstanbul)
Aynen öyle...Sütüm gelsin diye bol bol yerseniz, sonunda benim gibi gezegen olarak dolaşırsınız...:)
5
Eyl
2011

13:35
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
:)))
ilahı zeynepcim güldürdünüz beni:)
ya bu tartının ibresi bi türlü aşşağı çekilmiyo!!!
5
Eyl
2011

13:55
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Zeynep, (İstanbul)
valla bizim tartı da beni sabitledi...75 kg :(
5
Eyl
2011

16:35
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı ceren, (Kahraman Maraş)
kızlar ben geldim :)tatil bitti yaa..
neyse konuyla ilgili yazim bari:ben de oğlum 3 aylıkken başladım işe,sağmakla bebğin emmesi çok farklı oluyo ya.emerken sütüm çoktu,sağarken azaldı ama sonra toparlandım.tek taraf emmek istemed oğlum,iltihap oldu,küçük bi operasyon geçirdim hatta.
11 aylık oldu oğlum ,maşallah hala emiyor,bence asıl olay anne psikoljisinde.ben ne zaman aman napim mama destekli olsun dedim o zaman arttı sütüm.
walla Zeynepcim benden de tek taraf(iş yerinde sağmıyorum artık,akşama birikmiş oluyo)180 cc çıkar.
5
Eyl
2011

17:04
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Zeynep, (İstanbul)
Hoşgeldin Ceren...Maalesef tatil bitti ve iş...Bugün hiç çalışmak gelmiyor içimden.180 cc'ye maaşallah diyorum, başka da birşey demiyorum... :)
5
Eyl
2011

17:31
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı ceren, (Kahraman Maraş)
hoşbulduk canım..aynen ya bugün sıkıntılı geçiyor..10 gün tatilden sonra hem de..
tek taraf falan ama fena diildir cnm sütüm ,şükür oğluma da yaradı,toplak köfte oldu maşallah:)
Gözen cim bu arada mersin süperdi,yazlığın orası,geceleri nası serindi anlatamam,battaniyelere büründük resmen..
5
Eyl
2011

17:55
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı ilknur, (Hatay)
GÖGÜS POMPASI KULLANMAKTA GÖGÜS SARKMASI YAPIYORMUŞ.YENGEM SÖYLEDİ DOKTOR DEMİŞ ARKADAŞIDA ÖYLE SARKMIŞ GÖGSÜ.VE BENM ARKADAŞIMINDA DA OLDU GÖGSÜ SARKTI BEBEGİ KÜVEZDE YATMIŞTI MANUEL ONUN POMPASI SARKMA YAPMIŞ.
5
Eyl
2011

22:21
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı zeynep, (Hakkari)
sütü pompayla sağmak sütü azaltıyor.bunu hemşireler söylüyor.azalmamasının tek yolu bebeğin emmesiymiş.bebek emmesse zamanla azalıyor.pompayla bebeğin çekişi tamamen farklıymış.ben bunu yaşadım allah kimseye yaşatmasın.sizinde sütünüz gelir inşallah çeşme gibi akar inşallah
9
Eyl
2011

14:56
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gonca, (İsviçre)
Benim oglum 3.5aylık memeyi reddetti ve biberonla veriyorum sütümü.medela elektrikli pompa kullanıyorum ama azalıyor her gecen gün..üzgünüm ama bitiriyor bencede pompa.
9
Eyl
2011

18:13
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Pınar, (İstanbul)
"Deveye demişler boynun eğri, nerem doğru ki" demiş.
Demek göğüsleri de sarkıtıyor.. O da olsun tam olsun bari... Hamilelik ve doğum çökertti beni, hani gençleştiriyordu? Fazla yağlar, sarkıklıklar, varis, çatlak, tüylenme, saç dökülmesi, tırnak kırılması, diş çürümesi, bileklerde sinir sıkışması, diz ağrısı, ödem, ha bir de kamburum çıktı! Daha da düşünsem aklıma gelir....
9
Eyl
2011

22:43
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı gözen, (İçel)
:)) ilahı pınarcım..güldürdünüz beni gece gece:))
14
Eyl
2011

13:55
pompa ile süt sağmak sütü artırır mı Zeynep, (İstanbul)
Aynen Pınar Hanım Aynen...
Annelerimize bravo valla. Kendi adıma konuşayım, tek çocukla bu hale geldiysem ben, bir kaç çocukta ne olurum bilmiyorum :)
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek