Forum Pediatri - Konular (Son mesaj tarihi,Mesaj Sayısı)

 
10
Oca
2011

19:16
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler pınar, (Yalova)
aptamil devam sütü ve mamalarını kulanan tecrübeli anneler varmı?memnun kaldınızmı?kızım ek gıdaya 5aylıkta başladı ve aptamili seçti(diğer sütleri denedim asla içmedi,aptamili severek içiyor).biraz zayıf bi kız,bu ara diş çıkarıyo iştahsız.aptamil bahsedildi gibi gelişimine çok faydası varmı?tecrübelerinizi paylaşırmısınız.
10
Oca
2011

20:25
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler sibel, (Gaziantep)
ben oğlum doğduğu günden beri aptamil veriyorum çok küçük doğdu ememiyordu bir ara biraz emdi ama çok sürmedi 4 ay ancak oda sağarak verdim genelde mama verdim şimdi 6.aya girdi aptamil 2 ye geçtik yine değiştirmedim. diğerlerini denedim o sıra biraz kusuyordu bende aptamilde kaldım. gelişimide iyi çok şükür. tabi her çocuğa aynı etkiyi yaparmı bilmiyorum bir arkadaşımın oğluda aptamil içmiyor mesela.
11
Oca
2011

11:19
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler sincap, (İçel)
benim oğlum bugün tam 1 yaşına girdi.sütüm çok olmadığı için mamada veriyordum ve hep aptamil verdim halada veriyorum bence en iyisi aptamil.
11
Oca
2011

19:09
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler nejla, (Ankara)
arkadaşlar bende oğlumu aptamil ile büyüttüm çok memnun kaldımıştım o zaman şuan 6 yaşında boyu ve kilosu gayet yerinde bugüne kadar çokta hasta olmadı....
12
Oca
2011

09:23
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler nuran, (Amasya)
8 AYDIR MİLUPA SERİSİNİ KULLANITORUM ÇOK MEMNUNUMM
12
Oca
2011

14:05
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler şennur, (Düzce)
benim kızım aptamil ben kullanıyorum ama kızım devamlı içmiyo nedense ama gelişiminde faydası var
12
Oca
2011

14:11
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler şennur, (Düzce)
bende cok denedim bütün mamaları en son aptamil devam sütü mamasında kaldım ama onuda fazla içmiyo ama aptamildenn memnum ben
12
Oca
2011

19:56
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler pınar, (Yalova)
çok teşekkürler arkadaşlar.
14
Oca
2011

14:27
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler özlem, (İzmir)
bende aptamil kullanıorum süt yetmiyor kızım 3.5 aylık 6 kilo maşallah.ben çok memnun kaldım tawsiye ederim..
14
Oca
2011

22:54
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Latife, (Zonguldak)
Benim kızım da sadece 3.5 ay anne sütü aldı. Daha sonra aptamile devam ettik . Sırasıyla 1- 2 ve 3ü kullandım . Kızım şu an 1 yaş 15 günlük , doktorumuz 1 yaştan sonra normalde inek sütüne devam edebileceğimizi söylemişti. Fakat aptamilin bağışıklık sistemine katkısına inandığım için uyku saatlerinde aptamil 3 vermeye devam ediyorum. Mama kullanan bir çok arkadaşım bıraktıktan sonra çocukların daha çabuk hastalandığını belirttiler. Bende aptamili bırakmak için grip salgınlarının arttığı bu dönemin geçmesini bekliyorum.
15
Oca
2011

01:52
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Tuğba, (İstanbul)
PINAR HANIM APTAMİLDEN ŞAŞMAYIN DERİM BENDE KULLANIYORUM VE DE ÇOK MEMNUNUM BİR ARA HEROBABY ALDIM AMA İÇMEDİ OĞLUŞUM ONLARDA BİLİYOR AĞIZLARININ TADINI BİDE İMİNOFORTİS VAR APTAMİLDE DİĞER MAMALARDA VARMI BİLMİYORUM AMA EN İYİSİ APTAMİL TAVSİYE EDERİM 3 YASINA KADAR DA KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORUM.
15
Oca
2011

01:53
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Tuğba, (İstanbul)
LATİFE HANIM APTAMİL JUNİOR VAR DEVAM SÜTÜ 3 YASINA KADAR VEREBİLİRSİNİZ :):)
16
Oca
2011

11:57
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler busra, (Azerbaycan)
benim bi turlu mamalari sevmedi butun hepsini denedim en son hipp aldim onu da sevmedi bende milupann kasik mamalarinda aldim onlar cok severek yiyo.hippin kasik mamasinida aldim onu daha cok sevdi hipp organikmis gdo suz faln.aptamilde iyide icmiyo bnmki sadece kasik mamalrini yiyo.
18
Oca
2011

16:18
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler başak, (İstanbul)
benim bebeğim şu an iki aylık ancak bir hastanenin teşhis koyamaması nedeniyle çok zor günler geçirdim sütüm kesildi sayılır artık hep aptamil veriyoruz.pre ile doymadığı için aptamil1 e gecin dedi doktor ben de cok memnunum
19
Oca
2011

18:31
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Latife, (Zonguldak)
Öneriniz için teşekkürler Tuğba hanım .. Aptamil junior devam sütünü de kullanıyoruz artık.Hatta pınarın da devam sütleri var fakat bizimki yine aptamil devam sütünü tercih etti. :))
20
Oca
2011

00:56
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler fethiye, (İstanbul)
evet arkadaşlar aptamil devam sütü kulanıyorum çok memnunum benim oğlum 5 aylık anne sütünü 2aylıkken bıaktı hem sütüm gelmedi doktorumuz milipayı önerdi birde prematüre doğdu ama şimdi gayet iyi tavsiye ederim
5
Mar
2011

21:42
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler derya, (İzmir)
aptamilden ben mennunun sevgili anneler ve kızımın büyümesine gerçekten katkı sağladı.ayına göre devam ettim ve şimdi 24 aylık yakında doğum günün kutlayacağız.günde 500 ml aptamil içiriyorum devam sütü yani onu içmeden uyutmıyorum hiç bir şikayetimde olmıyor. benim bebeğim yoğurdu sevmiyor acaba aptamilden yapsam mı diyede düşünüyorum yapan varsa tevsiye edermi ?
28
Eyl
2011

11:43
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
merhaba anneler!
benim kızım 8 ayını bitirdi.1 ay önce emmeyi bıraktı.doğal olarak devam sütüne başladım.ancak hero baby denedim pek severek içmedi.bebelac aldım aynı.zaten gece uykusunun arasında verebiliyorum.aptamil alacam şimdide.yalnız bebeğim ağlayınca hemen vermeliyim ama sıcak sevmiyor sütü.acaba hazırladıktan sonra bekletsem biraz o uyanmadan.nekadar bekletilebiliyor bu devam sütleri? kutularında 1 saat diyor.milupayı aradım 2-3 saat bekletilebilir ama siz yinede 2 saati geçirmeyin dediler! siz nasıl kullanıyorsunuz?
28
Eyl
2011

13:29
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler ceren, (Kahraman Maraş)
gözencim ben pek bekletmeni tavsiye etmem,bence kokusu değişiyo.madem gece uykusunda vereceksin,uyanacağı saate yakın hazırla ve uyanmadan içir,hem de uykusu bölünmemiş olur.
28
Eyl
2011

14:20
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Pınar, (İstanbul)
Gözencim, erimesi için sıcak hazırlanıyor değil mi? Daha az sıcaklıkta da hazırlamayı dene, bakalım olacak mı. Olmazsa yine sıcak suyla hazırla, sonra soğuması için soğuk suya oturt, istediğin sıcaklığa gelince içiririsin.
28
Eyl
2011

15:28
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
pınarcım 40 derece sıcaklıkta hazırlanıyo sanırım soğuk suya oturtacağım soğuması için.teşekkürler
29
Eyl
2011

10:58
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler ceren, (Kahraman Maraş)
gözencim çok sıcak yapmana gerek yok(oğlum 11,5 aylık oldu,3 aylıktan beri içiyor)iyi çalkalarsan eriyor ılık (sıcağa yakın ılık)suda da.
29
Eyl
2011

11:41
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler tuğba, (Düzce)
benim kızım 11,5 aylık ben ek gıdaya aptamile falan 6. aydan sonra başladım, hala aptamil kullanıyorum,kızım biberon kullanmadığı için kaşıkla içiriyorum, bardak alışkanlığıda kazanamadı henüz, şu an 1 yaş aptamili kullanıyorum, ama kokusu farklı , bir süt gibi değil.
29
Eyl
2011

13:18
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
cerencim bugece verdim içti...şaşırdım! önce sıcak suda erittim az az sonra soğuk su ekledim ılıdı ve içti...
29
Eyl
2011

13:39
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler ceren, (Kahraman Maraş)
gözencim çok sevindim.inşallah böyle devam eder.
29
Eyl
2011

18:28
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Zeynep, (İstanbul)
Bu seferde benim sıpa bıraktı...
Gece ben uykumu bölüyorum beyefendi için, kalkıp mama yapıyorum, o uykusunda bile biberonu elleri ile itip, arkasına dönüp, uykusuna devam ediyor. Sanırım acıkmıyor, iki gecedir de yapmıyorum devam sütü, ağlayınca, emziriyorum, tabi süt yok bende, sadece oynuyor bu arada :)
30
Eyl
2011

10:22
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler ceren, (Kahraman Maraş)
zeynepcim,bence zorlama hiç gece beslenmesi için.ilerde büyük sıkıntı.ayrıca emzirmeni de hiç tavsiye etmem süt yokken.ben yaptım hala çekiyorum.geceleri devamlı uyanıp emmek istiyo,anne kokusunu özlüyor.1 yaşında olacak oğlum ama hala geceleri en az 7-8 sefer uyanır.ben şimdi bırakmaya çalışıyorum gece emmelerini.
30
Eyl
2011

11:09
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler Zeynep, (İstanbul)
Bende hiç vermek istemiyorum Ceren ama onu ağzına almayınca öyle bir bağırıyor, öyle bir ağlıyor ki, sanırsın bir yerini cimcikliyorlar...Kucağıma alıyorum, hoplatıyorum, zıplatıyorum, su veriyorum, konuşmaya çalışıyorum vs, ama hepsi boşa.. Şu memede ne keramet varsa :) ???
10
Eki
2011

00:45
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler seyhan, (Kocaeli)
slm arkadaşlar benimde oğlum 7 aylık ve aptamil kahvaltı maması ve gece mamasını kullanıyorum.devam sütü de var onu muhallabilerine çorbalarına karıştırarak veriyorum.
10
Eki
2011

10:32
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
seyhan hanım kaç aylıktı bebeişiniz?
milupanın hangi kahvaltılığını kullanıyosunuz? pekmezli peynirlisinimi yoksa ballı 8 tahıllısınımı?
17
Eki
2011

09:51
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler seyhan, (Kocaeli)
slm gözen hanım.oğlum 7.5 aylık şuan ballı tahıllısını kullanıyoruz.
17
Eki
2011

09:54
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
hımm ben onu yoğurduna katıyorum seyhan hanımcım.çok seviyor...ama formül mamaya katınca yemiyor.
23
Eki
2011

12:24
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler figen, (İstanbul)
bende kaşık maması vermeye başladım akşam 8 gıbı yıyor tum gece uyanmıyor ama normalmı bu doyuyormu yanı sabah 8 de kalkıyor bebeğim muhallebı pek içime sinmedı kaşık mamalarının daha besleyıcı oldugunu dusunuyorum sızcede oylemı
26
Eki
2011

21:21
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler semiha, (Muğla)
mrhb masal hanım benım oglum 8 aylık bende pirinc unlu muhallebı ek gıdalara gectıyımızden berı hıc vermedım onlar cokta besleyıcı deyıller.onun yerıne daha besleyıcı ve vıtamınlı corbalar meyve pürelerı meyvelı yogurt tahıllı kasık mamaları ve kendım evde yaptıyım deyısık tatlılar verıyorum.benım oglumda gecelerı uyanmıyor ama ben her gece kalkıp devam sütünü ıcırıyorum cunku bebekler 4 saatte bır mutlaka acıkırlar.umarım yardımcı olmuşumdur.
26
Eki
2011

21:26
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler semiha, (Muğla)
masal hanım sanırım bebeyınız 6 aylık bu ayda tarhana corbası cok besleyıcıdır bulabılırsenız acısız salcasız vede tuzsuz tarhana tercıh edın.süreklıde hazır kaşık mamalarına alıştırmayın bebeyınızı ona evde kendınız taze meyve sebzelerle farklı tatlar hazırlayın.
2
Kas
2011

21:22
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler figen, (İstanbul)
semıha hanım bılıyorum ama refluden dolayı tarhana yemıyo kusuyo bende kahvaltı sabah 8 de verıyorum ıcıne pekmez tahın badem cevız bazen yumurta bazen peynır tereyağ koyuyorum sonra 11 gıbı çorba verıyorum acıkıyo sonra kaşık mama yapıyorum sonrası evde yaptığım yoğurt ardından meyve
2
Kas
2011

21:27
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler figen, (İstanbul)
ama ne vereceğimi şaşırdım yanı herşeyden verıyorum ama istiyorumkı mamada alsın ama içmiyo ogleden once çorba verdıgım ıcın öğlen ne vereceğimi bilmiyorum
2
Kas
2011

21:32
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
benim kızım 9.5 aylık figen hanım.7 aylıkken emmeyi bıraktı.bende geceleri süt içmeye alıştırdım önce inek-keçi sütü vererek şimdilerde mama vererek...aptamil alıyor ama sadece geceleri.gün içinde asla kabul etmiyor.bende zorlamıyorum.siz anne sütü veriyormusunuz? eğer yoksa gün içinde verdiğiniz peynir yoğurtla zaten kalsiyum ihtiyacını karşılar mama vermeniz gerekmezki!kaşık mamasıda veriyorsunuz üstelik onun içindede devam sütü yokmu? benim kızım kaşık mamasıda yemez üstelik.gelişiminde hiç bi problem yok çok şükür.bence dert etmeyin.
3
Kas
2011

19:52
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler figen, (İstanbul)
sütümmüz bıttı veremıyorum 4 ay verebıldım oda sureklı mama takvıyesı yaptık zaten doymadı kaşık maması verıyorum o yeterlı yanı bılmıyorum
3
Kas
2011

21:36
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler semiha, (Muğla)
fıgen hanım bende oglumu sadece 6 ay emzırdım 6ıncı ayda sutum azaldıgı ıcın doktorumuzun tavsıyesı ıle aptamıl devam maması ıcırmeye basladım.öncelerı cok guzel ıcıyodu gunde 500 ml ama artık benım oglumda gözen hanımın kızı gıbı sadece uykuda ıcıyor.gunde 200 ml.belkı mamanın tadını beyenmıyor olabılır sızde devam sütünü bır deneyın gunduz ıcmesse bıle mutlaka gece deneyın cunku süt ıcmesı beyın gelısımı vede kemık gelısımı ıcın cok faydalı.
3
Kas
2011

22:14
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler figen, (İstanbul)
anladım bıde gece deneyeyım ben mılupanın 2 sını verıyodum ama almıyo başka marka denıcem bıde
3
Kas
2011

22:16
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler semiha, (Muğla)
öyleden önce havuclu ırmık tatlısı öylende corbasını verebılırsınız.hem besleyıcı hemde vıtamınlıdır.tarifi 1 su bardagı su,1 kucuk havuc yarım rendelenmıs armut 1 yemek kasıgı ırmık,1 tatlı kasıgı pekmez,1 cay kasıgı cok ınce kıyılmıs cevız,havucun dısını temızledıkten sonra rendeleyın havucu ırmıyı vede armudu tencereye koyup uzerıne sıcak su ekleyın.süreklı karıstırarak orta harlı ateste pısırın kaynamaya basladıktan 4 dak sonra altını kapatıp pekmezı ve cevızı ılave edın ılıklasıncada blendırden gecırın.
5
Kas
2011

08:40
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
semiha hanım havuçlu irmik tatlınızın tarifini alabilirmiyim??
5
Kas
2011

15:47
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler semiha, (Muğla)
gözen hanım tarıfı yazdım dıkkat etmedınız her halde hemen üsttekı msjda.
11
Kas
2011

22:05
MİLUPA devam sütü ve maması kullanan anneler gözen, (İçel)
semiha hanım.benim kızım pütür yemiyor ben bu tarifinizi blendırladıktan ve süzgeçten geçirdikten sonra verebilirim.siz su koymuşunuz acaba sütlede olurmu?
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek