Forum Pediatri

6
Mar
2010

11:55
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? heja, (İstanbul)
gögüs ucu kullanmak istiyorum.bebek göğsümü tutmuyor.emzik olarak algılayıp emer diye umuyorum.wee nin silikon başını aldım işer yaramıyor.1.5 aylık bebek için buyuk.bu konuda deneyımı olan kullanan varsa paylaşsın lutfen
6
Mar
2010

12:00
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? pınar, (Eskişehir)
göğüs ucum çok fena çatlamıştı hatta yarılmıştı diye bilirim o zaman avent marka göğüs ucu kullanmıştım. koyduğunuzda bölümü doldurmuyor bebek emdikçe göğüs ucunuz yerleşiyor bu bana büyük diye düşünmeyin yani. ben bir göğüs ucum çok kötü olduğu için iyileşene kadar kullandım çok rahat bir şey değil hijyenini sağlamak ve sürekli tutmak gerekiyor ama işe yarıyor göğüsüm iyileşmişti.umarım işinize yarar
6
Mar
2010

12:29
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? nagehan, (Malatya)
bende kızımda kullandım dogdugunda hemsıreler bıberonla mama vermısler 20 gun meme emmedı sadece bıberon ıstedı.bende sılıkon uc bıberona benzıyo dıye denedım ve basardım.zamanla o ucu cıkardam ve kızım hala meme emıyor once allah sonra sılıkon uc sayesınde bu ıskenceden kurtuldum tavsıye ederım sakın vazgecmeyın deneyın.....ınanın ıse yarıyor....kızım 19 aylık ve sımdıde nası bıraktıracagımı dusunuyorum..allah bız annelere sabır versın : )
6
Mar
2010

15:44
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? heja, (İstanbul)
teşekkeur ederim.bugun chicco marka kauçuk meme ucu aldım.oğluma emdirmeye çalışıyorum:)biberonla mama vermeyi bırakmak içinde kaşık biberon aldım.hemen denemek istedim alttan akıtıyor kaşığada sıvı gelmıyor.nasıl birşey anlamadım.eczaneye geri donup iade etmek isteyecem umarım alırlar
7
Mar
2010

22:56
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? özlem, (Adana)
benim bebeğim 16 aralıkta doğdu ilk ay çok büyük emzirme sıkıntısı çektik göğüs ucunu bende kullandım evt işe yarıyor bebek onu emdikçe memenin ucu içine yrleşiyo benim göğüslerim çok yara oldu artık kan gelmeye başlamıştı ama şimdi çok iyiyiz sakın pes etmeyin benim de hiç göğüs ucum yok ama şimdi hiç sorunsuz emiyor bebeğim tek ilacı zaman birde lansınoh lanolinisminde bi krem var kullanduktan sonra silmek gerekmiyor meme ucu çatlaklarına çok iyi geliyor.Allah kolaylık varsin 15 güne kalmaz alışırsınız
8
Mar
2010

15:00
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? heja, (İstanbul)
hangi marka meme ucu kullandınız?
9
Mar
2010

02:45
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? pınar, (İstanbul)
40 gün bebe dor unkini kullandım ondan sonra eşim chicco aldı kauçuk anne memesini andırıyomuş diye ama onu ağzına alınca öğürdü ve bıraktı. şuan da 2.5 aylık oğlum meme delisi 3 saat aralıksız keyif yaparak emiyor. şu ana kadar yara da olmadı. tavsiye ederim.ALLAH yardımcınız olsun.
9
Mar
2010

10:09
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? heja, (İstanbul)
inşallah benım oğlumda oyle keyifle emer..tşk
10
Mar
2010

09:44
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? ayşegül, (Aydın)
ben kullandım göğüs ucu yaklaşık 2 ay göğüs ucuyla emzirdim bebek için çok iyi yoksa mememi tutamıyor çenesi kuvvetlendikçe göğüs ucunu bıraktı mememi tutabildi.
meme ucu olmayanlar için bi mucize bence..
10
Mar
2010

19:24
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? özlem, (Adana)
heja hanım hiç merak etmeyin sizin oğlunuzda alışır weeninkini kullanmıştım ama dedimya 2,5 3 aylık olunca hiç sıkıntınız kalmicak ardayı emiziremicem diye çok korkmuştum ama görüyorumki yanlız değilmişim ve iyiki pes etmemişim şimdi çok güzel emiyor ve benim ağrılarımda geçti inşallah sizde enkısa zamanda rahata kavuşursunuz.
18
Mar
2010

09:22
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? elif, (İstanbul)
heja hn.hastane tipi pompalar var kiralaniyor yanilmiyorsam ameda markasi,hastanelerin yendiogan unitelerine veriyorlar ama evlere de kiraliyorlar,hem gogus ucunu cikartiyor hem duzenli kullanimda sutu inanilmaz arttiriyor,once onunla biraz cekip 2-3 dk sonra meme ucu belirginlesince emzirebilirsiniz ya da sutu sagip biberona koyup ordan anne sutu almasini saglayabilirsiniz.Birde olumsuz dusunmeyin,sut gelmese bile sut geliyor diye dusunun,bol bol su icin.allah kolaylik versin
5
Nis
2010

09:13
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? fatma, (Ankara)
bende almıştım ama işe yaramamıştı.ama benim gögüs uçlarım yara olunca Medelapurelan kullandım. kullanmakta geç kalmama rağmen yaraları hızla iyileştirdi.Kesinlikle doğumdan 1 ay önce riske atmadan kullanın derim.inşallah emmeye bir an önce alışır bu arada.
2
Kas
2010

20:58
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? şule, (Antalya)
Çatlaklardan dolayı kullandım ama rahat değil. o yüzden bıraktım. Zaten çektikçe içi doluyor yine acıyı dindirmiyor anlayacağınız
5
Kas
2010

02:20
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? zeynep, (Tokat)
benim de bebeğim 6 aylık.Meme ucu da kullandım.Emmedi.Sürekli sağıp içiriyorum.Zahmeti bir tarafa o duyguyu tatmak istiyorum.Hala arada bir deneyeyim diyorum ama göğsümü verince öğürüyor.Silikonla verince de öğürüyor.Ne yapacağımı bilmiyorum.
5
Kas
2010

12:11
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? Gülsün, (İzmir)
merhaba, benim kızım da 6 aylık. göğüs ucum çok küçük olduğu için ben de doğumdan sonra avent göğüs ucu kullanmaya başladım. kızım çok alıştı ve bırakmadı, hala göğüs ucuyla emziriyorum. biraz zor oluyor taşıması, temizlemesi falan ama en azından emiyor. biberona alışması da kolay oldu bu sayede.
1
Ara
2010

00:51
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? BURCU, (İstanbul)
merhaba benım gogus uclarımda problem yoktu göğüs ucu kullanmamın sebebi hastanede emzırırken damaklarıyla ısırmaya calıstı ve canım cok acıdı bende silikon olan göğüs ucundan aldım ve ilk 15 gun onu kullandım sonra ucu bıraktım kendım emzırdım uç olmadan 2-3 gun almakta bıraz zorlandı ama baska caresı yoktu alıstı. eger ucu kullanmasaydım yara olacak kanayacak ve canım cok yanacaktı tanıdıgım herkese tavsıye edıyorum bıkac arkadasıma tavsıye ettıgım ıcın emzırme faslı gayet rahat geçti
12
Oca
2011

03:02
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? ümmühan, (Karabük)
ya bende göğüs ucu kullanıyorum ucu olmadığı için artık ucu çıktı ama beyefendi almıyo plastik aplıkator olmadan çok aç çok uykuluyken bile almıyo nasıl bıraktırıcam bilmiyorum:((
12
Oca
2011

09:12
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? Naz, (Tanımsız)
bende yeni dogdugunda kullanmistim, hastanede doktorum önermisti, ama sürekli emzirme bununla dedi, 1 gün en fazla 2 gün, bebek ac kalmasin diye, cünkü sütüm vardi, bebisim ememiyordu, ucunu tutamiyordu, 2 gün kullandim, sonra bi daha kullanmadim,keske sizde öyle yapsaymissiniz..
12
Oca
2011

11:40
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? ümmühan, (Karabük)
ama o zamanlar ucu hiç yoktu göğsümün 1 aydır falan iyice çıktı ama alışkanlıkta yerleşti tabi..
12
Oca
2011

22:20
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? Naz, (Tanımsız)
aslinda bi yönden iyi, neden derseniz, sanki daha kolay memeden kesersiniz gibi geliyor bana.. sonucta ucsuz memeyi emmiyor diyorsunuz
14
Oca
2011

21:15
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? ümmühan, (Karabük)
bende öyle düşünüyorum sanırım tek artısı bu olacak :)
15
Oca
2011

13:38
gögüs ucu kullanan var mı?işe yarıyor mu? Gülsün, (İzmir)
ümmühan hanım ben de aynı durumdaydım, kızım ancak 7. ayında bıraktı, ama canınızı sıkmayın. emdikten sonra sorun yok.
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek