Forum Pediatri

19
Nis
2010

16:58
kırmızı lekeler tolga, (İstanbul)
merhaba,
21 aylık kızımız hafif grip olmuştu 3 gün peditus ve MUCONEX GRANÜL balgam söktürücü kullandık. dün gece kızımın vücudunda kabarcıklar oluşmuş.ve kızım sürekli kaşımaya calışıyor.gece bir kaç tane olan kabarcıklar sabah artmıştı.ilaç yan etkisi olabilirmi?kabarcıklar sulu ve kırmızırenkte değildir. sizce ne olabilirler?
19
Nis
2010

17:24
kırmızı lekeler meral, (İstanbul)
çocuğunuzun ilk defa aldığı herhangi bir besine allerjisi olabilir belki.peditus'un öyle bir yan etkisi olacağını sanmıyorum.ama diğer ilaç hakkında bilgim yok.prospektüsüne baktınız mı?isterseniz onu da bir inceleyin ama mutlaka bir doktora danışın bence.geçmiş olsun
19
Nis
2010

17:43
kırmızı lekeler tolga, (İstanbul)
prospektuse baktım kaşıntı ve deride döküntü diyor ama döküntü yok bizde. her gün mutlaka meyve karışımından püre yapıyoruz kendimiz çilek katmıştık acaba o yapmış olabilirmi?
19
Nis
2010

17:50
kırmızı lekeler meral, (İstanbul)
çilek allerjik bir meyve ama o kabarcıklar da döküntü değil mi zaten.illa ki kırmızı olmasına gerek yok bence.kullanığınız ilaç ta pekala yapmış olabilir.doktorunuza durumu iletin belki de ilacı kesmenizi isteyecek sizden
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek